COMING SOON // EXPO PLASTIC FANTASTIC?
Assemblage van scheepsdiesel in een montagehal van machinebouwer ACEC-MAN in Gent

© miat

• fotograaf | l'Industrie Mondiale par Photo & Film (IMPF) | Gent
  • objectnummer: F10285-018
  • objectnaam: foto
  • opschriften: I.M.P.F. sprl GAND / pvba GENT / L' INDUSTRIE MONDIALE PAR PHOTO ET FILM / 10, ST. AMANDSSTRAAT - TEL. (09) 25 44 29 / COPYRIGHT TOUS PAYS / ALLE LANDEN / Reproduction interdite sans / Reproductie verboden zonder I.M.P.F. / No 18 APR. 1964 2
  • datum: 1964-04-18

Binnenzicht van montagehal met dieselmotor voor de scheepvaart in opbouw van ACEC-MAN in Gent. Motor van het type K5Z 78/155 (nr. 8511) met een vermogen van 7500 pk en een toerental van 115 tpm. Bestemd voor Cargo-schip Mokaria gebouwd op de Boelwerf in Temse tussen 1963 en 1964 (nr. 1411) in opdracht van rederij CMB (Compagnie Maritime Belge).

blijf op de hoogte

SCHRIJF JE IN OP DE NIEUWSBRIEF