COMING SOON // EXPO PLASTIC FANTASTIC?
Assemblage van scheepsdiesels in een montagehal van machinebouwer ACEC-MAN in Gent

© miat

• fotograaf | Van Speybroeck, Jos | Zwijnaarde
  • objectnummer: F10276-022
  • objectnaam: foto
  • opschriften: COPYRIGHT / FOTO VAN SPEYBROECK / Dorpstraat 50 / Zwijnaarde / Tel 22.23.24 / REKLAAM FOTO'S / IN COLOR & WIT-ZWART / 112.108
  • datum: 1968-05-31

Binnenzicht van een montagehal met dieselmotoren voor de scheepvaart in opbouw van machinebouwer ACEC-MAN in Gent. Op de voorgrond een motor van het type K6Z 70/120E bestemd voor cargo-schip Zelzate. Op de achtergrond een motor van het type K7Z 70/120E bestemd voor chemicaliëntanker Stolt Norness. Beide schepen zijn gebouwd op de Boelwerf in Temse, respectievelijk in 1969 en 1970.

blijf op de hoogte

SCHRIJF JE IN OP DE NIEUWSBRIEF