COMING SOON // EXPO PLASTIC FANTASTIC?
Machinezaal met stoommachine van elektriciteitscentrale van textielfabriek Filature & Tissage Réunis in Gent

© miat

• fotograaf | Buyens, Joseph | Gent
  • objectnummer: F10286-022
  • objectnaam: foto
  • opschriften: PHOTOGRAPHE J. BUYENS GAND Tel 4074 CHee SWYNAERDE 185 // 48 // Machine Tandem / Filature et Tissage Réunis à Gand
  • datum: XXXX-XX-XX

Binnenzicht van machinezaal met stoommachine om elektricteit op te wekken van textielfabriek Vereenigde Spinnerijen en Weverijen nv in Gent. De centrale is uitgerust met een tandem compound-stoommachine geproduceerd door Anciens Ateliers de Construction Van den Kerchove in Gent en is verbonden aan een alternator geproduceerd door Construction Electriques de Belgique (CEB).

blijf op de hoogte

SCHRIJF JE IN OP DE NIEUWSBRIEF