COMING SOON // EXPO PLASTIC FANTASTIC?
Motorblokken voor industriële dieselmotoren in een montagehal van machinebouwer SEM-Carels in Gent

© miat

• fotograaf | Buyens, Joseph | Gent
  • objectnummer: F10213-046
  • objectnaam: foto
  • opschriften: 322 // Jph BUYENS / GAND / CH. D. SWYNAERDE 185 // Bâti pour moteur type E destinés à Buenos Aires
  • datum: 1922-10-06
#Gent #metaal #begin 20ste eeuw #Sluizeken - Tolhuis - Ham #verbrandingsmotor #Carels Frères SA #machineonderdelen #SEM (Société d'Electricité et de Mécanique)

Binnenzicht in een montagehal met reeks motorblokken voor dieselmotoren van het type E geproduceerd door SEM-Carels in Gent. Dit zijn de steunen waarin het cilinderblok wordt geplaatst. Bestemd voor de bouw van motoren voor Buenos Aires (Argentinië).

blijf op de hoogte

SCHRIJF JE IN OP DE NIEUWSBRIEF