COMING SOON // EXPO PLASTIC FANTASTIC?
Nokkenas van industriële dieselmotor in een montagehal van machinebouwer ACEC-Carels in Gent

© miat

• fotograaf | Van Speybroeck, Jos | Zwijnaarde
  • objectnummer: F10202-140
  • objectnaam: foto
  • opschriften: Photoprise le 23.8.68 par Jos Van Speybroeck / Dorpsstraat 50 Zwijnaarde / tel 222324 / Moteur 7E35S - nr. 9863 - V680297 - Regideso Luluabourg / Arbre à cammes.
  • datum: 1968-08-23

Nokkenas van industriële dieselmotor in opbouw van machinebouwer ACEC-Carels in Gent. Voor een viertakt dieselmotor (nr. 9863) van het type 7E35S met een vermogen van 1500 pk en een toerental van 333 tpm. De motor is bestemd voor een elektriciteitscentrale uitgebaat door het openbaar nutsbedrijf voor productie en distributie van water Regideso in Kananga (voormalig Luluabourg in Congo).

blijf op de hoogte

SCHRIJF JE IN OP DE NIEUWSBRIEF