ONTDEK ONS GENTSE FEESTEN-PROGRAMMA

• drukker | Morjos | Gent
  • objectnummer: D10573-002
  • objectnaam: catalogus
  • opschriften: Ateliers JEAN DEFAWES nv / Handelsregister: Gent 272 / ... / FABRIMETAL LID / EUROTRANS LID / MEMENTO 6e UITGAVE 1985 / INHOUD: / Gegevens en formules voor het ontwerpen en berekenen van tandwielen: afmetingen en weerstand, keuze van de materialen, aanbev
  • datum: 1985
#Gent #metaal #einde 20ste eeuw #catalogus #machineonderdelen #transmissie #tandwieloverbrenging #Defawes Jean

Productcatalogus van tandwielfabrikant Defawes in Wondelgem

Nederlandstalige catalogus met technische informatie, gegevens en formules voor het ontwerpen en berekenen van tandwielen: afmetingen en weerstand, keuze van de materialen, aanbevelingen betreffende de te gebruiken smeermiddelen; tabellen met afmetingen en overbrengingscapaciteit van: reductiekasten, versnellingskasten en koppelingen. Uitgegeven door Ateliers Jean Defawes in Wondelgem.

blijf op de hoogte

SCHRIJF JE IN OP DE NIEUWSBRIEF