COMING SOON // EXPO PLASTIC FANTASTIC?
Promotiestand van metaalconstructiebedrijven op de Internationale Tentoonstelling van 1931 in Elisabethville (Congo)

© miat

• onbekend
  • objectnummer: F10287-012
  • objectnaam: foto
  • opschriften: Exposition d' Elisabethville / 1931
  • datum: 1931
#metaal #2de kwart 20ste eeuw #publiciteit #informatie en communicatie #Congo-Kinshasa #Van den Kerchove Anciens Ateliers de Construction

Beursstand van de Société Coopérative 'La Construction Metallique' op de Internationale Tentoonstelling van 1931 in Lubumbashi (toemalig Elisabethville in Congo). Op de informatiepanelen worden verschillende Belgische bedrijven die actief zijn in de metaalconstructie en machinebouw .kort voorgesteld. De rode pijl duidt Anciens Ateliers de Construction Van den Kerchove in Gent aan.

blijf op de hoogte

SCHRIJF JE IN OP DE NIEUWSBRIEF