COMING SOON // EXPO PLASTIC FANTASTIC?
Publicatiebeeld met krukas op onderstel van een dieselmotor geproduceerd door ACEC-Carels in Gent

© miat

• fotograaf | Van Speybroeck, Jos | Gent
  • objectnummer: F10285-030
  • objectnaam: foto
  • opschriften: Arbre coudé et soubassement / Mot. 5E35S - OF 7312008 - Regideso, Kinshasa / 254693
  • datum: 1969

Krukas op onderstel van industriële dieselmotor in opbouw van machinebouwer ACEC-Carels in Gent. De viertakt dieselmotor (nr. 9867 of 7312008) is van het type 5E35S. De motor bevindt zich op de testbank en is bestemd voor een elektriciteitscentrale uitgebaat door het openbaar nutsbedrijf voor productie en distributie van water Regideso in Kinshasa (Congo).

blijf op de hoogte

SCHRIJF JE IN OP DE NIEUWSBRIEF