COMING SOON // EXPO PLASTIC FANTASTIC?
Transport ingekiste onderdelen van dieselmotor geproduceerd door SEM-Carels in Gent in de haven van Matadi (Congo)

© miat

• fotograaf | Dewulf, Hilaire
  • objectnummer: F10208-010
  • objectnaam: foto
  • opschriften: REPRODUCTION INTERDITE TOUT PAYS SANS AUTORISATION ET MENTION HILAIRE DE WULF ECR / 19 OCT 1956 - 65 / quai Matadi / déchargement pour / Regideso
  • datum: 1956-10-19
#haven #3de kwart 20ste eeuw #logistiek en transport #Congo-Kinshasa #Carels Frères SA #SEM (Société d'Electricité et de Mécanique) #Regideso (Régie de distribution d'eau)

Kisten met onderdelen van een dieselmotor geproduceerd door SEM-Carels in Gent worden op een vrachtwagen geladen in de haven van Matadi (Congo). De motor is bestemd voor een elektriciteiscentrale uitgebaat door het openbaar nutsbedrijf voor productie en distributie van water Regideso.

blijf op de hoogte

SCHRIJF JE IN OP DE NIEUWSBRIEF